Bc. Kateřina Hadžalová

Master's thesis

Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka

Segmentation of Trade and Influence of Positioning on Customer’s Behaviour
Abstract:
Tato diplomová práce ve své první části nastiňuje problematiku marketingového řízení podniku a význam analytické činnosti v marketingu. Věnuje se také metodě STP a marketingovému mixu. Druhá, tedy výsledková část této diplomové práce se věnuje marketingovému výzkumu, jehož závěrem je vyhodnocení práce s prvky STP, marketingovým mixem a také práce se zákazníky.
Abstract:
This thesis in its first part outlines the problems of enterprise marketing management and the importance of analytical work in marketing. Deals also with a method of STP and marketing mix. Second part of this thesis is devoted to marketing research, which concludes with an evaluation of work with elements of STP, marketing mix and work with customers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní