Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka – Bc. Kateřina Hadžalová
Bc. Kateřina Hadžalová
Master's thesis
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Segmentation of Trade and Influence of Positioning on Customer’s Behaviour
Abstract:
Tato diplomová práce ve své první části nastiňuje problematiku marketingového řízení podniku a význam analytické činnosti v marketingu. Věnuje se také metodě STP a marketingovému mixu. Druhá, tedy výsledková část této diplomové práce se věnuje marketingovému výzkumu, jehož závěrem je vyhodnocení práce s prvky STP, marketingovým mixem a také práce se zákazníky.Abstract:
This thesis in its first part outlines the problems of enterprise marketing management and the importance of analytical work in marketing. Deals also with a method of STP and marketing mix. Second part of this thesis is devoted to marketing research, which concludes with an evaluation of work with elements of STP, marketing mix and work with customers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sh0vu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová