Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovy – Petra LANGMAJEROVÁ
Petra LANGMAJEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovy
Analysis of the purchasing conditions and shopping behavior in Klatovy
Anotace:
V této bakalářská práci jsem se zabývala obchodní vybaveností, chováním spotřebitelů a následným rozborem dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části této práce je zmíněna obchodní vybavenost v Klatovech, je popsán historický vývoj obchodu v této lokalitě, zejména současný stav obchodu. Následující dvě kapitoly se zabývají chováním …víceAbstract:
In this work I was engaged in business facilities, consumer behavior and subsequent analysis of the survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part of this work is mentioned in Klatovy business facilities, described the historical development of trade in this area, especially the current state of trade. The next two chapters deal with the behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGMAJEROVÁ, Petra. Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovy. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Obchodní modely pivovarů
Adéla Lisková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Age management a jeho vliv na obchodní činnosti ve vybrané obchodní korporaci
Tereza Ptáčková -
Analýza sortimentu ve zvolené obchodní jednotce
Věra Strejčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová