Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovy – Petra LANGMAJEROVÁ
Petra LANGMAJEROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovy
Analysis of the purchasing conditions and shopping behavior in Klatovy
Abstract:
V této bakalářská práci jsem se zabývala obchodní vybaveností, chováním spotřebitelů a následným rozborem dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části této práce je zmíněna obchodní vybavenost v Klatovech, je popsán historický vývoj obchodu v této lokalitě, zejména současný stav obchodu. Následující dvě kapitoly se zabývají chováním …moreAbstract:
In this work I was engaged in business facilities, consumer behavior and subsequent analysis of the survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part of this work is mentioned in Klatovy business facilities, described the historical development of trade in this area, especially the current state of trade. The next two chapters deal with the behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANGMAJEROVÁ, Petra. Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovy. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Obchodní modely pivovarů
Adéla Lisková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Age management a jeho vliv na obchodní činnosti ve vybrané obchodní korporaci
Tereza Ptáčková -
Analýza sortimentu ve zvolené obchodní jednotce
Věra Strejčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová