Bc. Agata Trombik

Diplomová práce

Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec

Marketing activities and PR HC Oceláři Třinec
Anotace:
Závěrečná práce na téma ,,Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec“ pojednává o jeho aktivitách pro veřejnost během hokejové sezony i mimo ní. Díky tomuto pohledu, lze vyhodnotit i vztah klubu s veřejností. Práce je rozdělená na dvě části. První z nich je teoretická, týkající se probíraného tématu. Druhá část je praktická. Jsou v ní vyhodnoceny výsledky z dotazníkového šetření a poskytnuté nové …více
Abstract:
This thesis is called „Marketing activities and PR of HC Oceláři Třinec“. It deals with its activities for public during the ice-hockey season and off-season. Thanks to this view we can evaluate the relationship of the club with public. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical and it deals with the discussed topic. The second part is practical and it deals with evaluation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
  • Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu