Michaela Krchová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik

Design of marketing strategy and marketing plan for gastronomy business
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout úspěšnou marketingovou strategii pro restauraci, která zvažuje svůj vstup na trh. Další částí je tvorba mediálního plánu, který by bylo možné k tomuto účelu použít. Aby byl mediální plán úspěšný, je zapotřebí vhodně zvolit média pomocí, kterých bude komunikace probíhat. Zde samozřejmě nesmí chybět ani detailní rozpočet. Hlavním cílem mediálního plánu je vytvořit povědomí …more
Abstract:
The goal of this work is to design successful marketing strategy for restaurant, which is currently considering entering the market. The other part is to create media plan, which could be useful for this purpose. For media plan to be successful it is crucial to choose adequate medias for communication. The detailed budget must also be included. The main goal of this media plan is to create awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.