Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik – Michaela Krchová
Michaela Krchová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Design of marketing strategy and marketing plan for gastronomy business
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout úspěšnou marketingovou strategii pro restauraci, která zvažuje svůj vstup na trh. Další částí je tvorba mediálního plánu, který by bylo možné k tomuto účelu použít. Aby byl mediální plán úspěšný, je zapotřebí vhodně zvolit média pomocí, kterých bude komunikace probíhat. Zde samozřejmě nesmí chybět ani detailní rozpočet. Hlavním cílem mediálního plánu je vytvořit povědomí …moreAbstract:
The goal of this work is to design successful marketing strategy for restaurant, which is currently considering entering the market. The other part is to create media plan, which could be useful for this purpose. For media plan to be successful it is crucial to choose adequate medias for communication. The detailed budget must also be included. The main goal of this media plan is to create awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRCHOVÁ, Michaela. \textit{Návrh marketingové strategie a~marketingového plánu pro gastronomický podnik}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0ejqt8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová -
Ojedinělý gastronomický koncept
Jaroslava Gopaul -
Fine Dining restaurace v České republice a zahraničí
Karolína Worková -
NÁVRH KONKURENČNÍCH STRATEGIÍ PRO ZVOLENÝ
Marie Vaverková -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová -
Fenomén jihoamerické gastronomie v Praze
Eva Magda -
Výrazné rysy a specifické vlastnosti ukrajinské a moldavské gastronomie
Nataliia Kolomiiets -
Dopady pandemie Covid-19 na podnikání v oblasti gastronomie
Tereza Šedivá