Kateřina LESOVÁ

Diplomová práce

Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy

Facilitated Learning at Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem podpory učení žáků na prvním stupni. Cílem teoretické části je objasnit pojem a význam výukového scaffoldingu, definovat proces a průběh učení, zaměřit se na žákovu motivaci k učení a především přiblížit druhy podpory žákova učení, které budou zkoumány i v empirické části práce. Opomenuta také není kapitola věnující se učení na dálku, která je do práce zařazena …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of supporting the learning of pupils in the first stage. The theoretical part aims to clarify the concept and meaning of scaffolding strategy, to define the process and course of learning, focus on the student's motivation to learn, and especially to approach the types of support for student's learning, which will be examined in the empirical part of the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LESOVÁ, Kateřina. Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta