Bc. Nikola Valuchová

Diplomová práce

Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image

Communication Strategy of Social Networks Jan Melvil Publishing in Order to Build a Brand Image
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá budováním image značky prostřednictvím sociálních sítí. Zaměřuje se na vydavatelství Jan Melvil Publishing a jejich sdílený obsah na těchto platformách z hlediska prezentace určitého obrazu, image značky, směrem k potenciálním zákazníkům. Práce předkládá význam komunikace a sdíleného obsahu na sociálních sítí, jakožto důležitou součást celku marketingové komunikace nakladatelství …více
Abstract:
This diploma thesis deals with building a brand image through social networks. It focuses on Jan Melvil Publishing and their shared content on these platforms in terms of presenting a certain image, brand image, to potential customers. The thesis presents the im-portance of communication and shared content on social networks, as an important part of the publishing house's marketing communication. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valuchová, Nikola. Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe