Integrace dětí se zdravotním postižením – Bc. Martina Čermáková
Bc. Martina Čermáková
Diplomová práce
Integrace dětí se zdravotním postižením
Integration of disabled children
Anotace:
Diplomová práce „Integrace dětí se zdravotním postižením“ pojednává o tom, jakým způsobem probíhá integrace v běžných školách, třídách, na úrovni základní školy. Práce ve své teoretické části vymezuje a objasňuje pojem integrace. Ukazuje na vývoj procesu integrace od historie po současnost, se zaměřením na školskou integraci. Jsou vymezeny základní pojmy týkající se zpracovávaného problému z hlediska …víceAbstract:
The diploma work of "Integration of handicapped children" deals with the ways of integration in common schools and classes at elementary schools. The work in its theoretical part specifies and explains the term of integration. It shows development of the integration process from its history to present days with the concentration on school integration. There are specified basic terms connected with …víceKlíčová slova
Integrace inkluze školská integrace zdravotní postižení speciální vzdělávací potřeby vyrovnávací a podpůrná opatření integrované vzdělávání individuální vzdělávací plán. integration inclusion school integration handicap special educational needs compensatory and supporting aids/equipment integrated education individual education plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ca3q7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
- Oponent: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Moderní softwarové a hardwarové technologie na základní škole a přínos pro žáky se SVP
Hubert Kindermann -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
Kateřina Šimčíková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná