Bc. Kateřina Černá

Master's thesis

Brand aktivismus a generace Z

Brand Activism and Generation Z
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit vztah generace Z k brand aktivismu. Teoretická část se věnuje složkám hodnoty značky, následně brand aktivismu a generaci Z. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum vycházející z polostrukturovaného rozhovoru. Výsledek tematické analýzy popisuje, jak brand aktivismus ovlivňuje hodnotu značky a odhaluje deset faktorů ovlivňujících vztah generace Z k brand aktivismu …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the relationship of Generation Z to brand activism. The theoretical part focuses on the components of brand value, followed by the characteristics of brand activism and Generation Z. The practical part consists of qualitative research based on a semi-structured interview. The result of the thematic analysis describes how brand activism affects brand value and reveals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Business Management / Business Management

Práce na příbuzné téma