Impact of Social Media Data on Consumer Behavior – Bc. Melika Amini Moghaddam
Bc. Melika Amini Moghaddam
Diplomová práce
Impact of Social Media Data on Consumer Behavior
Abstract:
The thesis examines the influence of social media data on consumer behavior, emphasizing marketing insights and informatics applications. The advancement of digital platforms significantly impacts purchasing decisions, brand allegiance, and consumer trust via social media. The study investigates the effect of data-driven strategies—such as user-generated content, targeted advertising, and influencer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
- Oponent: Michal Kadlec, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and Privacy Awareness in Turkey
Emirhan Kandemir -
Social Media and Privacy Awareness in Egypt
Mohamed Eldeeb Morsi Mohamed Ismail -
Social media and privacy
Edgar Elias Rodriguez Mena -
Privacy rights of children in the social media sphere: a comparative analysis of EU Member States
Anna Citterbergová -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Privacy and Security in Social Media
Josef Zima -
Social Media and Privacy
Eldar Jafarov -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 0ez1so 0ez1so/2
2. 4. 2025