Bc. Ivana POSPÍŠILOVÁ

Bachelor's thesis

Úloha veřejné správy v oblasti školství, vliv demografického vývoje na počet zřizovaných škol statutárním městem Zlínem

The role of public administration in the educational system, the effect of demographic process on a number of schools established by the statutory town of Zlín.
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje úlohu veřejné správy v oblasti školství. Zaměřuje se na vysvětlení teoretických pojmů z oboru veřejná správa. V závislosti na demografickém vývoji obyvatelstva zkoumá od roku 2001 po současnost počet otevřených mateřských a základních škol a počet dětí a žáků, kteří školy navštívili. Soustřeďuje se na mateřské a základní školy, jejichž zřizovatelem je statutární město Zlín …viac
Abstract:
Bachelor study analyzes tasks of public administration in the area of education. It is focu-sing on explanation of theoretical ideas in the area of public administration. Depending on demographic development of population, it examines from year 2001 till now number of open kindergartens and basic schools and number of children and pupils visiting these institutes. It is focusing on kindergartens and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zverejniť od: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4725

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2007
  • Vedúci: Mgr. Milan Smola

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍŠILOVÁ, Ivana. Úloha veřejné správy v oblasti školství, vliv demografického vývoje na počet zřizovaných škol statutárním městem Zlínem. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.