Lucie Havrdová

Bakalářská práce

Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele

Brand building and developing the reputation and image of the employer.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku budování dobré značky zaměstnavatele v celé šíři souvislostí zasahujících do oboru personalistiky i marketingu. Na obecné úrovni popisuje postupné kroky vedoucí k analýze interní i externí cílové skupiny. Následně se tento postup aplikuje na vybraný podnikatelský subjekt, což generuje ukázku vlivů specifik dané firmy i oboru podnikání. Analýza interních dokumentů, …více
Abstract:
The thesis is focused on the issue of good employer branding. In general it describes how to analyze the perception of the employer brand by the internal and external target group, to point out the key links between human resources and marketing. Thereafter, this procedure is applied to the selected business company. Based on the results, there are concrete recommendations to improve the identified …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.