Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace – Bc. Monika Puršlová
Bc. Monika Puršlová
Bakalářská práce
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Loyalty programmes as a Sales promotion tool within Integrated marketing communication kontext
Anotace:
Bakalářská práce ve své teoretické části charakterizuje direkt marketing, jenž je součástí marketingu a dále se zaměřuje na věrnostní programy. V praktické části se práce se věnuje analýze věrnostního programu, který je používán jako marketingový nástroj. Cílem práce je zjistit, zda věrnostní programy mají vliv na celkové tržby společnosti a zda posílily a udržely loajalitu ke značce. Závěr práce zhodnocuje …víceAbstract:
Bachelor work in its theoretical part, characterized by direct marketing, which is part of marketing and focuses on loyalty programs. In the practical part of the work is devoted to the analysis of loyalty program, which is used as a marketing tool. The aim is to determine whether loyalty programs have an impact on total revenue and that strengthen and sustain-gel brand loyalty. The conclusion assesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qyalj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová