Bc. Jiří SLAVÍK

Bakalářská práce

Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur

Aspects of media planning of advertising campaigns for the small and middle advertisers
Anotace:
Práce se zaměřuje na aspekty mediálního plánování kampaní pro malé a střední zadavatele. To má určitá specifika: mívá jednodušší zadání, zjednodušenou definici cílových skupin, často se liší výběrem používaných mediatypů a následným měřením efektivity. Ačkoli by se mohlo předpokládat, že bude snadnější také samotná příprava implementačního mediaplánu, právě v tomto bodu se příprava malé i velké kampaně …více
Abstract:
This thesis is focused on all aspects of campaigns{\crq} media planning for small and medium advertisers. In this case the media planning has some distinctive features: a simpler specification, a simplified target group definition, different media types used and subsequent effectiveness measurement. Although it could be assumed that the preparation of a media plan implementation will be easier in case …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7520

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLAVÍK, Jiří. Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace