Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur – Bc. Jiří SLAVÍK
Bc. Jiří SLAVÍK
Bakalářská práce
Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur
Aspects of media planning of advertising campaigns for the small and middle advertisers
Anotace:
Práce se zaměřuje na aspekty mediálního plánování kampaní pro malé a střední zadavatele. To má určitá specifika: mívá jednodušší zadání, zjednodušenou definici cílových skupin, často se liší výběrem používaných mediatypů a následným měřením efektivity. Ačkoli by se mohlo předpokládat, že bude snadnější také samotná příprava implementačního mediaplánu, právě v tomto bodu se příprava malé i velké kampaně …víceAbstract:
This thesis is focused on all aspects of campaigns{\crq} media planning for small and medium advertisers. In this case the media planning has some distinctive features: a simpler specification, a simplified target group definition, different media types used and subsequent effectiveness measurement. Although it could be assumed that the preparation of a media plan implementation will be easier in case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLAVÍK, Jiří. \textit{Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/0f3k9d/.
Jak správně citovat práci
SLAVÍK, Jiří. Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Irena Míková -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová -
Mediální plánování a příprava mediatypů webového start-up projektu
Jana Sklenářová -
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Barbora Švalbová