Analýza pojetí etiky v podnikání v teorii a podnikové praxi – Ing. Jana MAULOVÁ
Ing. Jana MAULOVÁ
Bakalářská práce
Analýza pojetí etiky v podnikání v teorii a podnikové praxi
The analysis of interpretion of business ethics in theory and business practice
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma etika v podnikání je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlen pojem etika. Nejdříve všeobecně, jak je etika jako taková chápána v současnosti. Dále objasňuji etiku v souvislosti s podnikem a podnikáním. Etickému kodexu, jako nástroji sloužícímu k prosazení a kontrole etického chování je věnován závěr teoretické části. Praktická část …víceAbstract:
The theme of this bachelor work is business ethics. The work is divided into two parts, theory and practice. The theoretical part describes the word ethics. Especially, how it is understand in present. Further, the ethics is explained in connection with business. Then I am writing about ethics codex, its history, purpose and functions. The practical part of the work is an analysis of the business ethics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
3894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAULOVÁ, Jana. Analýza pojetí etiky v podnikání v teorii a podnikové praxi. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova