Bc. Kristina Synek, DiS.
Master's thesis
Spekulace oděvní kolekce
Speculation - Clothing Collection
Abstract:
Cílem této diplomové práce je nabídnout nový úhel pohledu na geometrii, vytvořit kolekci dámských a pánských oděvů a doplňků inspirovaných geometrickými tvary a motivy. Zaměřeno je především na Platónská a Archimedovská tělesa, která se objevují jak v textilních motivech, tak i v konstrukci jednotlivých oděvů. Práce se také věnuje brandingu a marketingové komunikaci pro nově založenou oděvní značku …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to offer a new geometrical aspect, and create a collection of women's and men's clothing and accessories inspired by geometric shapes and motifs. The focus is primarily on Platonic and Archimedean solids that appear in both the textile motifs, as well as in the construction of particular garments. The thesis is also devoted to branding and marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Synek, Kristina. Spekulace oděvní kolekce. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Theses on a related topic
-
Platónská a Archimédovská tělesa a jejich využití v praxi
Jakub MICHNA -
Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa
Julie URBANÍKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu
Martina Zelinková -
Marketingová komunikace Pražského smíšeného sboru
Hana Sidejová -
Marketingová komunikace České filharmonie
Martin Zelený -
Odev ako kľúč k interpretácii Fridy Kahlo
Lucia Heiserová -
Tradičný ženský odev v obci Torysky
Barbora Báreková -
Fajjúmské portréty: odev a účesy na ženských podobizniach
Miroslava Malinová