Romana MAXOVÁ

Master's thesis

Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi

Measurement and management of the customer experience with travel agencies
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti v oblasti cestovního ruchu a jejího vlivu na výkonnost podniku. Cílem práce je porovnat výsledky hodnocení zákazníků a odborné poroty. V první části je popsán cestovní ruchu jako průmyslové odvětví a možnosti měření zákaznické zkušenosti. Následně je proveden průzkum trhu cestovního ruchu. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků je spočítáno především pomocí …viac
Abstract:
This thesis is focused on saticsfestion analysis in the area of tourism and its influence on business performance. The aim is to compare the results of the customer reviews and reviews of the professional jury. The first part describes tourism as branch of industry and the possibility of measuring the customer experience. Than there is surveyed the tourism market. Evaluation of customer satisfaction …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Olga Faltejsková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAXOVÁ, Romana. Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Financial management