Petra BARTONÍKOVÁ

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.

The Project of Increasing Competitiveness of Hotel Alley, a. s.
Abstract:
Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných …more
Abstract:
This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a. s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry. The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel´s services, the marketing mix and the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21083

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARTONÍKOVÁ, Petra. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing