Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. – Petra BARTONÍKOVÁ
Petra BARTONÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.
The Project of Increasing Competitiveness of Hotel Alley, a. s.
Abstract:
Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných …moreAbstract:
This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a. s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry. The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel´s services, the marketing mix and the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21083
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTONÍKOVÁ, Petra. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/0f9yj4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTONÍKOVÁ, Petra. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ