Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. – Petra BARTONÍKOVÁ
Petra BARTONÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.
The Project of Increasing Competitiveness of Hotel Alley, a. s.
Anotácia:
Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných …viacAbstract:
This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a. s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry. The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel´s services, the marketing mix and the communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21083
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTONÍKOVÁ, Petra. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ