Iveta Staňková

Bachelor's thesis

Obchodní reklama

Business Advertisement
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vývojem reklamy včetně její formy a historie. Dále pojednává o právních aspektech. Práce čerpá především z českých poměrů. Hlavní ambici předmětné práce je předložení komplexní analýzy dopadu a vlivu reklamy na veřejnost v různých typech médií.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the evolution and development process of the advertising phenomenon including its different forms and history as well as its legal aspects. Primarily, the thesis is based on the information and experience derived from local Czech conditions. Its main ambition is to try to submit a comprehensive analysis of the impact of advertising on public in various types of media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jarmila Veverková
  • Reader: JUDr. Jan Tuláček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS