Iveta Staňková
Bakalářská práce
Obchodní reklama
Business Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem reklamy včetně její formy a historie. Dále pojednává o právních aspektech. Práce čerpá především z českých poměrů. Hlavní ambici předmětné práce je předložení komplexní analýzy dopadu a vlivu reklamy na veřejnost v různých typech médií.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the evolution and development process of the advertising phenomenon including its different forms and history as well as its legal aspects. Primarily, the thesis is based on the information and experience derived from local Czech conditions. Its main ambition is to try to submit a comprehensive analysis of the impact of advertising on public in various types of media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rxmyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jarmila Veverková
- Oponent: JUDr. Jan Tuláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Podprahová reklama v médiích
Tereza Vaňurová -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích
Jiřina Bumbová -
Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu
Jana Sedláčková -
Klamavá a nevyžádaná reklama v médiích
Jiří Komenda -
Rozložení reklamy v jednotlivých médiích v České republice
Tereza Mazurová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová