Kristýna Kosatíková

Bachelor's thesis

Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky

The impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení efektivního využití event marketingu pro zvýšení firemní image, vybudování značky a pozitivní vnímání společnosti zákazníky. K jeho naplnění se text závěrečné práce zabývá realizací konkrétního eventu. Event je podrobně rozebrán na dílčí části. Popisuje hlavní cíl, produkt, segment účastníků, náklady a konkrétní kroky, které předcházely realizaci …more
Abstract:
The main objective of this bachelor’s thesis is to evaluate efficient use of event marketing for enhancement of company image, building a brand and positive perception of company by its customers. To fulfill it, the text of the dissertation deals with realisation of a specific event, whose individual parts are thoroughly analysed. The author describes main objective, product, participants, costs and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication