Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky – Kristýna Kosatíková
Kristýna Kosatíková
Bachelor's thesis
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
The impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení efektivního využití event marketingu pro zvýšení firemní image, vybudování značky a pozitivní vnímání společnosti zákazníky. K jeho naplnění se text závěrečné práce zabývá realizací konkrétního eventu. Event je podrobně rozebrán na dílčí části. Popisuje hlavní cíl, produkt, segment účastníků, náklady a konkrétní kroky, které předcházely realizaci …moreAbstract:
The main objective of this bachelor’s thesis is to evaluate efficient use of event marketing for enhancement of company image, building a brand and positive perception of company by its customers. To fulfill it, the text of the dissertation deals with realisation of a specific event, whose individual parts are thoroughly analysed. The author describes main objective, product, participants, costs and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y497x/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina