Markéta KAĎORKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL

Marketing Strategy of DHL Company
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of DHL Company. The theoretical part is focused on explanation of basic economic term such as marketing, marketing strategy and marketing mix, but also describes the organisation of DHL Company into divisions and its strategies. The practical part consists of interpretation of questionnaires and SWOT analysis. The aim of the practical part is to find …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy DHL. Teoretická část je zaměřena nejen na vysvětlení základních ekonomických pojmů, jako je marketing, marketingová strategie a marketingový mix, ale i na rozdělení divizí firmy DHL a její strategie. Praktická část se skládá z vyhodnocených dotazníků a SWOT analýzy. Cílem praktické části je zjistit, jak je firma DHL známá mezi veřejností a poukázat …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAĎORKOVÁ, Markéta. Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání