Marketing considerations for a national company – Thanh Duy Nguyen
Thanh Duy Nguyen
Diplomová práce
Marketing considerations for a national company
Marketing considerations for a national company
Anotace:
V současné době jsme ve věku informací, které, kdo ví informace, že jeden bude vítězem hry. Takže, 4P (produkty, ceny, propagace a místo) nestačí, musíme rozšířit, a nyní v mé práci, chtěl bych zavést pojem "Total Quality marketing" (TQM), je rozšířeníPan W. Edwards Deming je Total Quality Management.Koncept luxusního působí v různých formách od počátku civilizace. Jeho role byla stejně důležitá ve …víceAbstract:
Nowadays, we are at the age of information, for that, who knows the information, that one will be winner of the game. So, the 4Ps (products, price, promotion, and place) is not enough, we have to extend it, and now in my thesis, I would like to introduce term “Total quality marketing” (TQM), it is the extension of Mr. W. Edwards Deming’s Total Quality Management.The concept of luxury has been present …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
Barbora Štěpánková -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu
Název
Vložil
Vloženo
Práva