Marketing and Medializing Minor Sports – Ing. Tamara Savelyeva
Ing. Tamara Savelyeva
Diplomová práce
Marketing and Medializing Minor Sports
Marketing and Medializing Minor Sports
Abstract:
The purpose of the following research is to identify ways of promotion of self-defense organization, with the example of particular company, International Krav Maga Feredation in Czech Republic. The goal is to show which ways of marketing and media the company is using and how it affects customer loyalty. The aspects explored also shows customers’ motivation to choose particular courses. Nowadays the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g8s17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Mgr. Linda Kozáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly ve výuce dospělých mužů a žen v sebeobranném systému krav maga
Miloslav Pernet -
Krav Maga - Izraelský sebeobranný systém s československými kořeny
Martin FOUS -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova