Vliv vývoje mediálního prostoru na ceny inzerce – Bc. Kateřina Červenková
Bc. Kateřina Červenková
Diplomová práce
Vliv vývoje mediálního prostoru na ceny inzerce
Influence the development of media space for advertising prices
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vývoje investic do inzerce v období 2005-2011. Největší změny ve vývoji byli v období finanční krize, která zasáhla Českou republiku. V této době firmy začaly spořit. Tato situace měla velký dopad na veškerá média, která se díky tomu také dostala do krize. Snižování cen a snaha o udržení zákazníka byli jak na straně firem tak i na straně médií nejdůležitějšími aspekty …víceAbstract:
This thesis analyzes the development of investment in advertising in the period 2005-2011. The biggest changes were in development during the financial crisis that hit the Czech Republic. At this time the company began to save. This situation has had a major impact on all media, which is thus also fell into crisis. Lowering prices and trying to keep a customer were both the companies and the media …víceKlíčová slova
inzerce reklama média mediální prostor zákazník finanční krize cena reklamní agentura nákup
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/buy6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Štěpánka Habrmanová -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
Lucie Toncerová -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Dopad finanční krize na trh komerčních prostor v Praze v letech 2005 – 2013
Filip Vita