Marketingové řízení vybraných středních škol v regionu Pardubice – Mgr. Helena Vančurová
Mgr. Helena Vančurová
Diplomová práce
Marketingové řízení vybraných středních škol v regionu Pardubice
Marketing management of selected secondary schools in Pardubice region
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě analýz zpracovat metodiku implementace marketingového řízení středních škol v pardubickém regionu. První část je věnována problematice neziskových organizací. Na základě analýz zpracovat metodický postup marketingového řízení.Závěr práce je věnován řízení škol vybraných zemí EU.Abstract:
The aim of this diploma work is to create methods of the implementation of the marketing management of selected secondary schools in Pardubice region. The first part is devoted to problems of non-profit organizations. The methodical procedure of marketing methods of secondary schools in Pardubice region is created on basis of the analyses. The conclusion is devoted to the management of schools of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vančurová, Helena. Marketingové řízení vybraných středních škol v regionu Pardubice. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Neziskové organizace v cestovním ruchu – analýza regionu Střední Čechy
Veronika Máčalová -
Fundraising vybrané neziskové organizace
Václav Jordán -
Marketing a propagace školských zařízení
Lenka Bauerová -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus
Petra Bártová -
Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o.p.s.
Ema Přikrylová -
Marketing základních škol v Mladé Boleslavi
Jan SMRČKA -
Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství
Michal Šeba