Kristýna Semeráková

Bachelor's thesis

Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)

Marketing strategy of the café chain The Miners for entering a new market (Žilina)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii kavárenského řetězce The Miners v okolí Žilinské univerzity. Cílem této práce je zhodnotit potenciál navrhované lokality jako místa pro novou pobočku The Miners, a to prostřednictvím důkladné analýzy územního kontextu, tržních trendů a spotřebitelských preferencí. Teoretická část zkoumá obecné marketingové přístupy v kavárenském průmyslu …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the café chain The Miners in the vicinity of the University of Žilina. The aim of this thesis is to evaluate the potential of the proposed location as a site for a new branch of The Miners through a thorough analysis of the spatial context, market trends and consumer preferences. The theoretical part examines general marketing approaches in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92390

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Mezinárodní obchod