Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina) – Kristýna Semeráková
Kristýna Semeráková
Bachelor's thesis
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Marketing strategy of the café chain The Miners for entering a new market (Žilina)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii kavárenského řetězce The Miners v okolí Žilinské univerzity. Cílem této práce je zhodnotit potenciál navrhované lokality jako místa pro novou pobočku The Miners, a to prostřednictvím důkladné analýzy územního kontextu, tržních trendů a spotřebitelských preferencí. Teoretická část zkoumá obecné marketingové přístupy v kavárenském průmyslu …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the café chain The Miners in the vicinity of the University of Žilina. The aim of this thesis is to evaluate the potential of the proposed location as a site for a new branch of The Miners through a thorough analysis of the spatial context, market trends and consumer preferences. The theoretical part examines general marketing approaches in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92390
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Daniel Němeček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEMERÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0g8qa8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92390
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie podniku v oblasti kavárenských služeb
Markéta Dušáková -
Komunikační strategie kavárny Kafata
Lucie Ševčíková -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Tereza Poštulková -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Oleksandra Nikitina