Olga Selivanova

Diplomová práce

Building Loyalty in Consumer Markets

Building Loyalty in Consumer Markets
Anotace:
In the first chapter this thesis summarizes all different viewpoints of marketers and other experts in business concerning customer loyalty definition. The second chapter discusses a role customer loyalty plays in business of companies. By selecting appropriate definition of customer loyalty, the purpose of this thesis would be to describe all benefits associated with customer loyalty and suggest solution …více
Abstract:
In the first chapter this thesis summarizes all different viewpoints of marketers and other experts in business concerning customer loyalty definition. The second chapter discusses a role customer loyalty plays in business of companies. By selecting appropriate definition of customer loyalty, the purpose of this thesis would be to describe all benefits associated with customer loyalty and suggest solution …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jana Přikrylová
  • Oponent: Patrik Tjokorda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22133