Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy – BcA. Patrik SCHWACH
BcA. Patrik SCHWACH
Bachelor's thesis
Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy
Sales, mobile stand for PR events and trade fair exhibitions
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je návrh optimálního řešení: {\clq}qProdejního mobilního stánku pro PR akce a veletržní výstavy``. Stánek je navrţen pro firmu Protec s.r.o. zabývající se sportovním vybavením pro kiteboarding. V teoretické části se věnuji oblastem, souvisejících s problematikou veletrhŧ, výstav a eventŧ, které jsou dŧleţitým článkem marketingových komunikací. Jedním z východisek …moreAbstract:
The aim of my bachelor work is to design the optimal solution: selling mobile stand for PR events and trade fair exhibitions. The stand is designed for company Protec s.r.o. dealing with sports kiteboarding equipment. The theoretical part deals with areas related to issues of trade fairs, exhibitions and events, which are a vital part of marketing communications. One of the starting points of my proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010
Identifier:
17130
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHWACH, Patrik. \textit{Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/0gh2u8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHWACH, Patrik. Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - 3D Design
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková