Teaching Grammar to Students with Different MI – Bc. Veronika Krůzová
Bc. Veronika Krůzová
Diplomová práce
Teaching Grammar to Students with Different MI
Teaching Grammar to Students with Different MI
Anotace:
Tato diplomová práce má didaktický charakter a zaměřuje se na výuku gramatiky u studentů s různými mnohočetnými inteligencemi. Navrhuje různé výukové metody zaměřené na konkrétní oblast gramatiky a jejich slučitelnost se všemi druhy mnohočetných inteligencí. Praktická část je zaměřena na výuku minulého času prostého s využitím různých výukových metod u tří tříd studentů střední školy. Výzkum zjišťuje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a didactic field and deals with teaching grammar to all types of multiple intelligences. There are demonstrated various teaching methods concerning one aspect of grammar and their compatibility with all the types of multiple intelligences. The practical part examines three classes of higher secondary school students trying to learn past simple tense using various teaching …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o9kd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy