Změna obchodní strategie v konkrétním podnikatelském subjektu – Yuriy Krassavin
Yuriy Krassavin
Bachelor's thesis
Změna obchodní strategie v konkrétním podnikatelském subjektu
The change in the business strategy at Alza.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nové obchodní strategie pro společnost Alza.cz. Práce se zaměřuje na provedení analýzy 4C a 4P, SWOT analýzy, finanční analýzy a využití Porterova modelu pěti sil k posouzení konkurenčního prostředí společnosti. Na základě provedených analýz jsou navrženy a kriticky zhodnoceny nové obchodní strategie, které by měly společnosti Alza.cz pomoci posílit …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and proposal of a new business strategy for Alza.cz. The thesis includes an analysis of the 4C and 4P, SWOT analy-sis, financial analysis, and the utilization of Porter's Five Forces model to assess the competitive environment of the company. Based on the conducted analyses, new business strategies are proposed and critically evaluated, aiming to strength …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Hart, Ph.D.
- Reader: Soňa Hurná, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRASSAVIN, Yuriy. \textit{Změna obchodní strategie v~konkrétním podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0gl7f8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza a správa rizik v malých a středních organizacích
Jiří Plšek -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Statistická analýza vybraných regionů v rámci programu "Podpora pojištění" poskytovaného Podpůrným a garančním rolnickým a lesnickým fondem, a.s.
Monika Novotná -
Vybrané postupy ekonomické analýzy pohledem externího a interního analytika (financial controllera)
Martin Rabík -
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková