Bc. Tereza Labajová

Diplomová práce

Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy

Didactical functions of nonverbal items as an instrument of didactical transformation in Czech geography textbooks for lower secondary education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nonverbálních prvků v učebnicích zeměpisu, konkrétně zkoumá jejich didaktické funkce. Teoretická část se vztahuje nejprve k širším souvislostem řešené problematiky, jako je princip názornosti, vizualizace, transformace učiva a učebnice jako edukační médium, na což navazuje pojednání o nonverbálních prvcích. Empirická část zahrnuje dvě výzkumná šetření. První …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of nonverbal items in Geography textbooks, specifically it is focused on their didactic functions. The theoretical part refers first to the broader context of the solved problem, such as the principle of clarity, visualization, curriculum transformation and textbooks as an educational medium, what follows discourse of nonverbal items. In the empirical part, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Janko, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta