Tvorba a využití učebního programu pro odborný předmět – Bc. Kamil ONDRUŠÁK
Bc. Kamil ONDRUŠÁK
Master's thesis
Tvorba a využití učebního programu pro odborný předmět
Creation and use of curriculum for vocational subject
Anotácia:
Úkolem diplomové práce ?Tvorba a využití učebního programu pro odborný předmět? bylo vytvořit výukový program pro výuku odborného předmětu motorová vozidla. Pro tento účel jsem vybral výukové téma křižovatky, které bylo vyučováno různými metodami. Chtěl jsem si ověřit, která z metod je nejúčinnější z hlediska získání nových poznatků. Pro tento účel jsem si připravil výukové video, prezentaci v programu …viacAbstract:
The task of the thesis "Creation and use of curriculum for vocational subjects" was to create an educational program for teaching vocational subject motor vehicle. For this purpose, I chose the topic of teaching intersection that has been taught by different methods. I wanted to check which method is the most effective in gaining new knowledge. For this purpose, I prepared a tutorial video, PowerPoint …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedúci: PaedDr. Jan Šubert, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDRUŠÁK, Kamil. Tvorba a využití učebního programu pro odborný předmět. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Kritické myšlení a jeho metody ve výuce vlastivědy na 1.stupni ZŠ
Michaela MEYEROVÁ -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN