Využití individualizace a diferenciace v hodinách fyziky – Bc. Bohumil GARABIK
Bc. Bohumil GARABIK
Master's thesis
Využití individualizace a diferenciace v hodinách fyziky
Use of Individualization and Differentiation in the Physics Lessons
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje individualizaci a diferenciaci v našem školství. Práce vysvětluje pojmy individualizace a diferenciace, jednotlivé způsoby diferenciace, jejich možná úskalí, historii a využití diferenciace a individualizace v alternativních školách. Součástí diplomové práce je rozhovor s učitelem fyziky, analýza výročních zpráv základní školy a experiment. V rámci experimentu byl připraven …viacAbstract:
The master's thesis focuses on individuation and differentiation in our education system. The present work explains the concepts of individualization and differentiation, various types of differentiation, their possible pitfalls, their history and the applications of differentiation and individuation in alternative schools. The thesis includes a conversation with a physics teacher, analysis of annual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Zverejniť od: 6. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Luboš KRNINSKÝ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GARABIK, Bohumil. Využití individualizace a diferenciace v hodinách fyziky. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / F-TchV/ZŠ navazující-komb.
Práce na příbuzné téma
-
Test tří stromů u klientů terapeutických komunit pro drogově závislé
Markéta Vosátková -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Individualizace v mateřské škole
Gabriela BALUCHOVÁ -
Možnosti individualizace v mateřské škole s využitím vzdělávacího programu Začít spolu
Jana Svobodová -
MOŽNOSTI INDIVIDUALIZACE A DIFERENCIACE VE VYBRANÝCH ŠKOLÁCH V PLZNI
Pavla DVOŘÁKOVÁ -
Ischemická cévní mozková příhoda a její následky
Hana Sýkorová -
Cévní mozková příhoda v přednemocniční péči
Vojtěch Outlý -
Cévní mozková příhoda: kvalitativní analýza subjektivní zkušenosti lidí v aktivním věku
Klára Matějková
Názov
Vložil
Vložené
Práva