Ing. Tatiana Runtova

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan

Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Abstract:
This research presents the analysis of approaches to marketing planning as a part of corporate planning. We draw the description of integration of marketing plan with the development of a business plan, including the use of integrated marketing communications. Objective of analysis is to solve the contradiction between the use of traditional marketing tools and digital marketing as a new and effective …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: M.A. Ondřej Kotouč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní