Romana Jechová

Bachelor's thesis

Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses

Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na eye-tracking a jeho využití pro různé účely. Teoretická část obsahuje definice a dále popisuje všechny pojmy týkající se tohoto tématu. Praktická část prezentuje komparativní analýzu založenou na srovnávání již hotových výsledků z 18 studií publikovaných ve vědeckých časopisech. Cílem této práce bylo porovnat eye-trackingové studie z různých oborů jako jsou marketing …more
Abstract:
This bachelor dissertation is concerned with eye-tracking and its use for diverse purposes. The theoretical part provides definitions and descriptions of terms referring to this topic. The practical part was created as comparative analysis based on comparison of results of from already accomplished 18 studies which have been published in scientific journals. The aim of this study was to compare eye …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze