Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses – Romana Jechová
Romana Jechová
Bakalářská práce
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na eye-tracking a jeho využití pro různé účely. Teoretická část obsahuje definice a dále popisuje všechny pojmy týkající se tohoto tématu. Praktická část prezentuje komparativní analýzu založenou na srovnávání již hotových výsledků z 18 studií publikovaných ve vědeckých časopisech. Cílem této práce bylo porovnat eye-trackingové studie z různých oborů jako jsou marketing …víceAbstract:
This bachelor dissertation is concerned with eye-tracking and its use for diverse purposes. The theoretical part provides definitions and descriptions of terms referring to this topic. The practical part was created as comparative analysis based on comparison of results of from already accomplished 18 studies which have been published in scientific journals. The aim of this study was to compare eye …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ayg1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JECHOVÁ, Romana. \textit{Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0gql9m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Urban air mobility in Europe and US: A comparative analysis of the governance of European Union Aviation Safety Agency and the Federal Aviation Administration for the growth of eVTOL aircraft
Radhitya Diva PUTRA -
The fundamental analysis of aviation companies
Costel Bocancea -
Black Empire of the Air: Black Aviation in the Harlem Renaissance and George S. Schuyler’s Serialized Fiction
Jan Beneš -
ALTERNATIVE PROPULSION FOR AIRCRAFT OF GENERAL AVIATION CATEGORY
Mirvat Kaddour -
The Operations Management of aircraft ground handling services in Business Aviation
Hanna Fridrik -
Assesment of the Financial Position and Performance of a Chosen Company Operating in the Aviation Industry in Turkey
Mehmet Talha Aygun -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Chosen Company Operating in the Aviation Industry
Ainur Nubiyeva