Romana Jechová

Bakalářská práce

Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses

Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na eye-tracking a jeho využití pro různé účely. Teoretická část obsahuje definice a dále popisuje všechny pojmy týkající se tohoto tématu. Praktická část prezentuje komparativní analýzu založenou na srovnávání již hotových výsledků z 18 studií publikovaných ve vědeckých časopisech. Cílem této práce bylo porovnat eye-trackingové studie z různých oborů jako jsou marketing …více
Abstract:
This bachelor dissertation is concerned with eye-tracking and its use for diverse purposes. The theoretical part provides definitions and descriptions of terms referring to this topic. The practical part was created as comparative analysis based on comparison of results of from already accomplished 18 studies which have been published in scientific journals. The aim of this study was to compare eye …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ayg1b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze