Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku – Budinská Budinská
Budinská Budinská
Bakalářská práce
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Digital marketing communication of the selected company
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the perception of digital marketing communication of a selected company. The theoretical part is focused on information about marketing communication, digital marketing communication and its traits, and platforms in which digital marketing communication can be implemented. The practical part focuses on dealing with the company itself, its characteristics, and describes …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na vnímanie digitálnej marketingovej komunikácie vybraného podniku. Teoretická časť je sústredená na informácie o marketingovej komunikácii, digitálnej marketingovej komunikácii a jej znakov a platforiem, do ktorých môže byť digitálna marketingová komunikácia implementovaná. Praktická časť sa venuje vybranému podniku, jeho charakteristike a opisuje jeho digitálnu marketingovú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bo69o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Digitálne platformy EDM a poslucháčska skúsenosť v športovej kultúre
Nicole Babíková