Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ – Bc. Eva Jakešová
Bc. Eva Jakešová
Bakalářská práce
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Respectful aproach and non-violent communication in the kinderkarten
Anotace:
Bakalářská práce Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ je věnována problematice respektujícího přístupu a jeho působení na dítě předškolního věku. Teoretická část popisuje respektující přístup, efektivní komunikaci a její znaky a působení na dítě předškolního věku. Zaměřuje se na analýzu ŠVP ve vybrané mateřské škole. Empirická část obsahuje pozorování komunikace učitele s dětmi v mateřské …víceAbstract:
The bachelor thesis Respectful approach and non-violent communication in kindergarten is devoted to the issue of respectful approach and its effects on preschool children. The theoretical part describes the respectful approach, effective communication and its features and effects on the preschool child. It focuses on the analysis of the curriculum in a selected kindergarten. The empirical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/em57u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Štěpánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ -
Učitel a učitelka v interakci s dětmi v mateřské škole
Nikola Chmelová -
Další vzdělávání učitelů v mateřské škole v kraji Vysočina
Lucie Mokrejšová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Možnosti využití lidové písně v rámci projektových dnů v MŠ
Simona SMOLNICKÁ -
Srovnání pedagogické práce učitele v posledním ročníku mateřské školy a v přípravné třídě základní školy
Petra ANTOŠOVÁ