Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ – Bc. Eva Jakešová
Bc. Eva Jakešová
Bachelor's thesis
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Respectful aproach and non-violent communication in the kinderkarten
Abstract:
Bakalářská práce Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ je věnována problematice respektujícího přístupu a jeho působení na dítě předškolního věku. Teoretická část popisuje respektující přístup, efektivní komunikaci a její znaky a působení na dítě předškolního věku. Zaměřuje se na analýzu ŠVP ve vybrané mateřské škole. Empirická část obsahuje pozorování komunikace učitele s dětmi v mateřské …moreAbstract:
The bachelor thesis Respectful approach and non-violent communication in kindergarten is devoted to the issue of respectful approach and its effects on preschool children. The theoretical part describes the respectful approach, effective communication and its features and effects on the preschool child. It focuses on the analysis of the curriculum in a selected kindergarten. The empirical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/em57u/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Štěpánková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school Teacher Training / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ -
Učitel a učitelka v interakci s dětmi v mateřské škole
Nikola Chmelová -
Další vzdělávání učitelů v mateřské škole v kraji Vysočina
Lucie Mokrejšová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Možnosti využití lidové písně v rámci projektových dnů v MŠ
Simona SMOLNICKÁ -
Srovnání pedagogické práce učitele v posledním ročníku mateřské školy a v přípravné třídě základní školy
Petra ANTOŠOVÁ