Alexandra Nam

Bachelor's thesis

Youtube as a marketing tool in relationship marketing

Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Abstract:
YouTube je rostoucí jako společnost a jako komunita. Má to stát se populární platformou pro jednotlivce známé jako YouTubers a pro firmy propagovat sebe a své produkty. YouTube je však poměrně mladá společnost. to bylo začala v roce 2005 a nebyla velkým hráčem ve vznikajících médiích hry až do posledních let. Z tohoto důvodu nebylo každý výzkum o tom, jak přesně jednotlivci a firmy jsou schopni používat …more
Abstract:
YouTube is a growing as a company and as a community. It has become a widely popular platform for individuals known as YouTubers and for companies to promote themselves and their products. However, YouTube is a fairly young company. It was started in 2005 and was not a big player in the emerging media game until recent years. For this reason, there has not been any research on how exactly individuals …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní