Bc. Jana Zemánková

Diplomová práce

Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

Marketing Communications of Graduates and their Transition into the labour Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování uplatnění absolventů oboru marketingových komunikací. Rozdíl mezi kompetencemi nabytými studiem na FMK a kompetencemi požadovanými zaměstnavateli nabízí prostor pro vznik kurzů při univerzitním Job centru. Na základě analýz z prostředí trhu práce jsou vyvozeny oblasti, ve kterých by mohlo dojít k zefektivnění a nabytí klíčových kompetencí požadovaných …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the possibility of increasing job opportunities for marketing communications graduates. There is a difference between skills and competencies acquired from the studies at the Faculty of Multimedia Communications and those required by potential employers. This fact provides space for the establishment of courses in the university Job Centre. Analyses of the labour market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zemánková, Jana. Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe