Bc. Magdalena Janoutová

Master's thesis

Marketingové aspekty elektronických vstupenek a jejich vliv na marketingovou strategii vybrané společnosti

Marketing aspects of electronic tickets and their impact on the marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato práce se zabývá zhodnocením marketingového potenciálu elektronických vstupenek, popsáním marketingové strategie vybrané firmy a syntézou doporučení vyplývajících z marketingového potenciálu elektronických vstupenek pro tvorbu kampaní promujících koncerty a představení. V současné době, kdy si většina z nás nedokáže představit den bez zapnutí počítače, laptopu, tabletu nebo mobilního telefonu, …more
Abstract:
The subject of my thesis is to discuss the marketing potential of electronic tickets, to describe the marketing strategy of a chosen company and to synthesize recommendations arising from the marketing potential of electronic tickets for creating campaigns that are promoting concerts and performances. In today’s times when most of us can´t imagine a day without turning on our computer, laptop, tablet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2014
  • Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management