Komunikace občana se státem prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT – Žaneta Komárková, DiS.
Žaneta Komárková, DiS.
Bachelor's thesis
Komunikace občana se státem prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT
Communication of Citizens with the State by means of the Contact place Czech POINT
Abstract:
Kontaktní místa Czech POINT jako první viditelný důkaz prosazování eGovernmentu v České republice, výrazně zlepšují komunikaci občana se státem. Tato práce mapuje rozvoj sítě Czech POINT, charakterizuje služby, které operátoři zprostředkovávají, a popisuje procesy na terminálech.Abstract:
The contact places of Czech POINT as a first visible proof of promotion of eGovernment in the Czech Republic are dramatically improving communication between a citizen and a state. This work maps out development of Czech POINT net, defines services, which are mediated by operators and descibes process made on data stations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/aczo4/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Šárka Palermová
- Reader: Ing. David Hűtter
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMÁRKOVÁ, Žaneta. \textit{Komunikace občana se státem prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/0h6zqq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Theses on a related topic
-
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
SMART veřejná správa – systémová řešení v oblasti digitalizace na různých úrovních veřejné správy
Zuzana Mikulecká -
Elektronická veřejná správa jako součást marketingového mixu ve veřejné správě
Dušan Drdla -
Elektronická tržiště veřejné správy ČR
Tomáš Rusinko -
Informační systémy ve veřejné správě – elektronická spisová služba
Jana Kulhánková -
Komunikace občana se státem prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT
Irma Friedlová -
Czech Point, jeho zavedení a využití v Týnci nad Sázavou
Simona Němcová -
Czech Point centra v Ústeckém kraji
Eva Matějíčková